آنچه کارشناسان تصفیه آب نمی خواهند بدانید
نوشته شده توسط : فرهاد

یک سوال که من از افرادی که به دنبال بهترین فیلتر آب برای خانه خود هستند، می‌گیرم این است که چگونه می‌توان از طریق همه گزینه‌ها از بین برد و هوشمندانه از بین انواع مختلف فیلتراسیون و فن آوری‌های تصفیه موجود در بازار امروز انتخاب کرد.

بیشتر از این، افزایش چشمگیر قیمت این فن آوری‌ها برای برخی از فن آوری‌های جدید به بازار آمده است.

بهترین فیلترهای جاذبه با اطمینان، سرعت، کیفیت و کیفیت این مارک‌ها را در بازار نشان می‌دهند و این فیلترها دارای تمام این خصوصیات سه‌گانه هستند.

با وجود همه سیستم‌های فیلتراسیون آب سرامیکی موجود که امروز در بازار موجود است، فیلتر آب جاذبه SHTFandGO بهترین راه حل جیبی و مقرون به صرفه برای استفاده من است.

چند سیستم تصفیه آب چند مرحله‌ای امروز در بازار از طریق کارتریج‌های مخصوص طراحی شده آب تصفیه شده را عبور می‌دهند تا مواد معدنی مهم را به آن‌ها اضافه کنند، در حالی که انرژی شما متعادل می‌شود و آب آن طعم و مزه را احساس می‌کند و طبیعت را همانطور که در نظر گرفته شده احساس می‌کند.

روند اسمز معکوس در حالی که آب تصفیه شده از طریق غشا نفوذ می‌کند و در یک مخزن ذخیره‌سازی برای آینده استفاده می‌شود، در حالی که آب آلوده قادر به عبور از غشا نیست، همچنان تخلیه می‌شود.

چه کسی مایل به یادگیری دستگاه تصفیه آب A Learnout است؟

با این حال، سرمایه‌گذاری عمده در این بخش شامل هزینه‌های مهندسی و فرآیند نصب دستگاه است. «سیستم تمیز کردن آب خاص» با کمک «غشای RO» از لایه لایه غشا، پشتیبانی از چند سوراخ، محل تقویت گیاهان خشن و دستگاه لایه بافت ساخته شده است.

اگر آسیب دیده باشد، باید غشاᏒ Ꮢ O را به صورت دوره‌ای تغییر دهید.

تصفیه کننده‌های موجود در بازار سیستم‌های بدون نسخه‌ای هستند که از یک غشا os اسمز معکوس و یک کارتریج دیونیزاسیون برای تمیز کردن کامل آب آشامیدنی شما استفاده می‌کنند.

به همین دلیل، ما این راهنمای خرید را برای ویژگی‌های برتر در بازار همراه با موافقان، مخالفان و کیفیت‌های منحصر به فرد خود ایجاد کرده ایم. اگرچه امروزه بیشتر واحدهای خانگی در بازار هزینه بالاتری دارند، اما برای خدمات طولانی مدت و نگهداری کم طراحی شده اند.

این روش‌ها برای حذف اجسام معلق یا مواد جامد حل نشده ایده آل هستند. اگر توصیه کرده‌اید از دستگاه تصفیه آب RO استفاده کنید، به این معنی است که سطح کل مواد جامد محلول (TDS) در آب زیاد است.

تصفیه کننده آب تعریف شده است

یک فیلتر آب معمولاً از یک ماده متخلخل کربن فعال در یک کارتریج تشکیل شده است که به طور کلی می‌تواند طعم و بوی آب آب را بهبود بخشد در حالی که میزان آلاینده‌های شیمیایی موجود در آب آشامیدنی را کاهش می‌دهد. غذای آماده: فیلترهای آب بیشتر آلودگی‌ها را از بین می‌برند و بو و طعم را بهبود می‌بخشند، اما این تصفیه کننده‌ها نیستند.

با این حال، پیدا کردن فیلتر صحیح در خارج از کشور بدون داشتن ایده روشنی برای مقایسه موارد هنگام بررسی فیلترهای مختلف، یک کار چالش برانگیز است.

بعلاوه، شما می‌توانید در خرید فیلتر مناسب آب برای نیازهای خود تصمیم بهتری بگیرید. اگرچه سیستم‌های POE مطمئناً آب آشامیدنی بهتری ایجاد می‌کنند، اما هیچ جایگزینی برای یک سیستم اختصاصی POU که درست در شیر آب آشامیدنی شما نصب شده است نیست.

دستگاه‌های تصفیه آب اسمز معکوس بر روی شیر آب نصب شده‌اند، گران ترند و از ۱۰۰ تا ۴۴۰ دلار متغیر هستند. سیستم‌های آب با نقطه ورود به سیستم در جایی نصب می‌شوند که آب برای اولین بار وارد خانه شما شود.

در حقیقت، ترکیب یک سیستم تصفیه خانه خانگی با یک دستگاه تصفیه آب ورودی به داخل آشپزخانه، شما را از بهترین محافظت در برابر وسیع‌ترین دامنه آلاینده‌ها محافظت می‌کند.

آبی بزرگ یکی از سیستم‌های فیلتر آب خانه در خانه‌های چاه‌هایی است که در خانه‌های روستایی و حومه‌ای برای تمیز نگه داشتن آب هوا و نسبتاً رسوبات وجود دارد. به همین دلیل است که خانوارها می‌خواهند از بهترین فیلتر آب سرامیکی استفاده کنند.

این دقیقاً به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل و خانواده‌ها در حال استفاده از آب تصفیه شده و بهترین و مناسب‌ترین قیمت برای انجام این کار با نصب یک دستگاه تصفیه آب تجاری مسکونی هستند.

در ادامه بخوانید تا ببینید چرا او این کار را بسیار دوست داشته است، همراه با برخی از گزینه‌های دیگر برای جستجوی گزینه‌ های مقرون به صرفه یا گزینه‌هایی برای افرادی که به دنبال تصفیه کننده‌های پیشرفته هستند.

کلاه این کار را حتی بسیار چالش برانگیز و گیج کننده می‌کند، این اغلب اوقات اصطلاحات «فیلتر آب» و «دستگاه تصفیه آب» به جای یکدیگر استفاده می‌شوند، از این رو که یکسان نیستند و در واقع بسیار متفاوت هستند.

بنابراین برای اینکه فیلتر یا دستگاه تصفیه به درستی کار کند، ظرفیت آن باید تقریباً مطابقت داشته باشد، حتی کمی از آب روزانه شما بیشتر باشد.





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: